Recenzie „Cartea asta se vinde precum pâinea caldă” de Ariel Constantinof

Autor: Ariel Constantinof
Editura: -
Nr. Pagini: 128

Ușor de citit și utilă pentru viitori antreprenori.

Mai trebuie lucrat la editare, se regăsesc multe greșeli de scriere

coperta-final-212x300În prezent, Ariel Constantinof are 24 de ani, dar a scris Cartea asta se vinde precum pâinea caldă la 21 de ani. Deși cunoscut mai degrabă în calitate de blogger și promotor al pedalatului în mediul urban, decât ca autor, acesta se descurcă cu succes și în această ipostază. Ideea cărții a fost de a prezenta  modul în care s-a dezvoltat  propria lui afacere, Tribul, o firmă de curierat pe biciclete și să îndemne tot mai multe persoane să își monetizeze pasiunea. Prin urmare, Cartea asta… este despre antreprenoriat și dezvoltare personală.

Cam ca orice carte motivațională care mi-a trecut prin mână și aceasta are un ton prietenos, accesibil și te face să parcurgi cu rapiditate paginile, chiar fără să îți dai seama. Dacă stai să analizezi, informațiile nu sunt 100% noi, o mare parte le dețineai, însă nu le-ai conștientizat decât atunci când le-ai văzut scrise negru pe alb. De asemenea, nu pot să nu remarci titlul pe care l-a ales cu ingeniozitate și vine ca o provocare pentru cititorul curios. Iar acelși efect îl are și coperta.

Secretul cărților de acest gen nu constă în ideea inovatoare, pentru că vei vedea că sunt zeci, dacă nu chiar sute care se învârt în jurul acelei teme. Esențialul constă în capacitatea autorului de a te impulsiona într-o anumită direcție. Și asta-i iese de minune lui Ariel, pentru că în timp ce citesc mă ambiționez să cred că și eu pot face profit din hobby-ul meu. Și până la urmă, ce poate fi mai frumos într-o carieră decât o relație de sinonimie perfectă între pasiunea ta și jobul pe care îl ai?

Cartea este bine structurată pe capitole și fiecăruia îi corespunde câte un citat ales de autor.

Există două lucruri esenţiale care vă vor face mai inţelepţi – cărţile pe care le citiţi și oamenii pe care îi întâlniţi. Charles „Tremendous” Jones

De asemenea, îmi place că pe măsură ce susține o idee o și argumentează foarte bine prin exemple personale și întâmplări sau situații cărora a trebuit să le facă față. Iar acest lucru nu face decât să-i sporească credibilitatea. ftb2-vineri-054-683x1024-683x1024

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Ariel Constantinof.

Ariel Constantinof, acest mic Dale Carnegie, nu aduce neapărat o idee revoluționară prin cartea sa. Și nici nu cred că și-a propus asta. În schimb, te face să îți reamintești lucrurile importante și să ți le prioritizezi. De altfel, vorbește despre un vechi principiu al lui Aristotel după care el își urmează impulsurile în ceea ce face, anume că FERICIREA este un scop în sine. Astfel, pornind de aici, poți obține tot ce îți propui.

Cartea asta se va vinde… reprezintă un punct de plecare pentru cei care aspiră la antreprenoriat și vor să fie proprii lor șefi, pentru că are multe sfaturi utile bazate atât pe partea teoretică, cât mai ales, pe cea practică. Totodată, Ariel nu scrie doar despre exemplul său, ci și al altor oameni care au reușit, pe o nișă, ce-i drept, să facă bani din pasiunea lor.

Per total, cartea îți va deschide ochii și te face să gândești outside the box. Așa că e recomandată tuturor cu mintea creață, dar și celor care își doresc niște circumvoluțiuni în plus. Iar dacă nu o vrei neapărat în ediția printată, o poți găsi pe internet la free download.