Recenzie Ce-am făcut când am tăcut de Andreea Esca

Autor: Andreea Esca
Nr. Pagini: 224

29.29 RON pe Libris 20.04 RON pe Elefant 30.83 RON pe Cărturești

O lectură caldă, prin intermediul căruia veți descoperi omul din spatele micului ecran - cu lucrurile sale frumoase, cu temerile sale, cu amintiri și nostalgii, și, cu tot ceea ce-l definesc ca om. Totodată, cartea te face să reflectezi asupra propriei tale vieți. O carte pe care o recomand din tot sufletul!

ce-am-facut-cand-am-tacut_1_fullsize

Cred că a devenit o modă ca oamenii din media să scoată cărți… Însă, Andreea Esca e unul dintre cei care chiar au ceva de spus indiferent de forma pe care cuvintele ei o îmbracă. Ce-am făcut când am tăcut e cea de-a doua carte a știristei, după Bună seara România, bună seara București.

Obișnuită cu vorbitul, acum câțiva ani, Andreea Esca a trebuit să facă față unei noi provocări – o rubrică lunară în revista The One. Provocare căreia i-a făcut față cu brio, ajungând chiar să conducă revista. Cu timpul, știrista a ajuns să simtă nevoia de a-și reuni editorialele, chiar dacă nu a “ajuns încă la capătul drumului” – și așa a luat naștere Ce-am făcut când am tăcut.

Însă, cartea e mai mult decât o înșiruire de texte dintr-o revistă glossy. E o sumă de întâmplări, un mozaic de povești ce ne-o dezvăluie pe Andreea Esca – omul din spatele ecranului. “E sinceră, cordială, sensibilă. Preferă să fie autentică în loc să-şi dea cu fard pe viaţă. Îşi păstrează anumite candori şi nu se sustrage nostalgiilor. Scrie neîmpovărată de propriul brand, ci înveselită de gândul că le poate spune şi altora poveşti despre copilărie, adolescenţă şi prima iubire.” (spune Radu Paraschivescu)

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Andreea Esca.

Ce-am făcut când am tăcut se compune din gânduri și trăiri, despre ceea ce îi umple viața autoarei. Conține amintiri din copilărie și aventuri din adolescență. E despre “dragoste, prietenie și alți demoni” într-un mod “up-close and personal”. Evident, o așa persoană trăiește “viața pe fast-forward” și doar amintirile din călătorii o ajută să se deconecteze de la ritmul haotic în care trăiește. Și, pe lângă toate acestea, în carte veți mai găsi un dialog foarte interesant între Andreea Esca și Radu Paraschivescu – nu spun interviu pentru că, deși în esență e asta – pare mai degrabă o discuție între doi oameni care se cunosc.

O carte ca asta îți atinge sufletul și te face să reflectezi asupra propriei vieți. E o lectură ușoară, dar caldă prin intermediul căruia nu descoperi doar un om, ci un suflet!

29
29 LEI