Recenzie Chimie perfectă de Simone Elkeles

Autor: Simone Elkeles
Editura: Leda
Nr. Pagini: 416

26.91 RON pe Libris

O carte frumoasă, care poate stârni apetitul pentru citit prin simplitatea sa. O carte în special pentru adolescente, tinere şi desigur pentru femeile care sunt întotdeauna pregătite să primească romantismul de orice tip cu braţele deschise.

Fuentes BrothersRecomand această carte în special fetelor. De ce? Pentru că dintotdeauna au fost însetate de dragoste, de frumos, de iluzii şi de vise. Au avut întotdeauna nevoie  să pună pe pauză propriile vieţi pentru a savura o poveste de dragoste. De ce acesta şi nu alta? Pentru că face parte din categoria lecturilor uşoare, pentru că uneori avem nevoie să luăm o pauză de la tot ceea ce este complicat şi să ne aerisim minţile cu ceva lejer care pur şi simplu să ne relaxeze şi bucure.

Aşadar, vă fac cunoştinţă cu Alex- băiatul de cartier, periculos, mexican, frumos şi irezistibil, gata să-şi schimbe viaţa periculoasă pe şansa de a studia şi de a avea o viaţă mai bună pentru el şi familia sa. O mai avem şi pe Brittany- blonda perfectă, regina balului, tipa frumoasă la care nu poate avea acces oricine. Ce au cei doi în comun? Păstrarea aparenţelor, pentru că la o a doua vedere, nu sunt deloc ceea ce vor să pară unul în faţa celuilalt. Ce va urma? O poveste de dragoste cu puţin gust de telenovelă, cu o doză de umor, lecţii de viaţă şi întâmplări care mai de care mai …picante.

Fetelor, cu siguranţă vă veţi îndrăgosti de Alex, însă nu este necesar să suferiţi prea mult după ce terminaţi cartea. Simone Elkeles continuă cu poveştile fraţilor săi mai mici, care ajung şi ei vrând nevrând prin tot felul de încurcături cu dragostea şi viaţa. Tot din poveştile lor, veţi afla şi ce s-a mai ales de Alex şi Brittany după ani şi ani şi de profesoara lor care prin chimie, „a făcut chimia dintre ei”.7157557f520726d53b59cd6eeea980e7

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Simone Elkeles.

Carte scrisă pentru inimile noastre veşnic adolescente dornice de iubire! Pentru că da, suntem fete şi avem o slăbiciune pentru poveştile de dragoste, pentru comediile romantice şi să fim sincere, pentru băieţii frumoşi şi inteligenţi. Aici fiecare cu gusturile ei însă. Ce pot să spun? O carte menită să fie gura de aer de la examene, proiecte, teme şi de ce nu, o bună companie la nevoie. Lectură plăcută, fetelor!

P.S: Nu fiţi leneşe şi nu încercaţi să găsiţi filmul! Nu s-a făcut încă! 😀 Citiţi deci!

26
91 LEI