Recenzie Cine mi-a furat cașcavalul de Spencer Johnson

Autor: Spencer Johnson
Editura: Curtea Veche
Nr. Pagini: 112

13.53 RON pe Libris 17.34 RON pe Cărturești

Cine mi-a furat cașcavalul este o carte pentru adulți însă cu personaje inspirate din universul copiilor. O familie de șoricei, un domn Iepurilă și niște omuleți personalizează caractere, reacții și situații diverse, alegeri pe care noi toți în fiecare zi trebuie să le luăm. Cașcavalul este simbolul scopului, țelului final sau imediat, reprezentând dorința personajelor din carte și elementul în jurul căruia toate se întâmplă. În foarte multe situații din viața noastră unii dintre noi alegem să acționăm diferit tocmai pentru că cumulăm experiență, învățăm lucruri noi, sau alții dimpotrivă nu vor să schimbe nimic în comportamentul lor indiferent de situația în care se află.

cine-mi-a-luat-cascavalul_1_fullsizeSchimbările se întâmplă, anticipează schimbările, supravegheză-le și adaptează-te repede la ele, apoi schimbă-te și tu și bucură-te de schimbare. Ce ați spune dacă cineva v-ar recomanda o carte din care să puteți învăța toate aceste lucruri ?!? Eu sper să spuneți că sună foarte bine și că vreți să știți de la noi, prin recomandarea noastră despre ce carte e vorba. Cine mi-a furat cașcavalul  este titlul cărții,  scrisă de un autor american contemporan Spencer Johnson cunoscut pentru o întreagă serie de cărți motivațioale destinate copiilor.

Simbolul labirintului și al eternului “ceva” care îl face pe om fericit și împlinit sunt foarte bine folosite și sugerate de către Spencer Johnson în această povestioară. Pentru unii cașcavalul e doar o simplă bucată de hrană, pentru alții e hrană dar se întreabă dacă există și alte feluri de cașcaval mai bune, sau el poate simboliza un ideal de împlinire personală ori poate un proiect nou de succes.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Spencer Johnson.

Imaginându-mi cum mă bucur de cașcavalul nou chiar înainte de a-l fi găsit sunt condus spre el, de exemplu asta este o povață pe care și eu aș vrea să o încerc în zilele care vor urma, pentru că vorba românului fără cașcaval nu faci ….nici o brânză.

Recomand cartea lui Johnson Spencer celor care activează în domeniul coaching-ului indiferent de varstele celor cu care lucrează, e o povestioară potrivită atât pentru tineri, adolescenți dar și pentru adulți.

13
53 LEI
17