Recenzie Enzo sau Arta de a Pilota pe Ploaie de Garth Stein

Autor: Garth Stein
Editura: Leda/Corint
Nr. Pagini: 364

Garth Stein scrie o carte emoționantă, sensibilă cu o poveste de viață reală despre familie și loialitate.

image-2009-02-5-5392116-46-enzo-sau-arta-pilota-ploaie-garth-steinV-ați întrebat vreodată ce și cum gândește un câine despre tot ce se intâmplă în jurul lui? Enzo sau arta de a pilota pe ploaie este o carte din care putem afla răspunsul, mai ales dacă ne interesează ce gândește un labrador ca cel care este personajul principal al acestui bestseller apărut în 2008. Garth Stein imaginează o poveste extraordinară în care cititorul va trăi emoțiile evenimentelor alături de un pilot de curse de formula 1 și prietenul lui cel mai bun Enzo.

Dennis, personajul principal uman din carte este un pilot de formula 1 care are o viață aproape obișnuită, se îndrăgostește, se căsătorește cu femeia iubită, vor avea o fetiță, apoi va avea de înfruntat decesul soției și un lung proces de custodie intentat de către socrii lui. Prin toate aceste evenimente foarte importante pentru el, va trece însoțit fiind de Enzo, câinele său cu adevărat credincios.

Toată acțiunea din carte, cititorul o va urmări prin ochii și alte simțuri ale lui Enzo, labradorul crescut de pui de către Dennis, un câine care ne va povesti despre familie și loialitate.

Enzo, care nu este un câine oarecare, ci este un câine îndrăgostit de privitul la televizor, are actori preferați – Al Pacino și George Clooney, are emisiuni si seriale tv preferate, dar cel mai mult adoră să privească ore în șir cursele de mașini de formula 1. În plus are și o cultură aleasă în ce privește formula 1 este fanul numărul unu, dintre câini se înțelege, al lui Senna și știe toate mișcările corecte pentru a pilota o mașină de curse pe o pistă udă. Are păreri în legătură cu orice, își atenționează stapânul in privința oamenilor și evenimentelor din jurul său, chiar dacă este conștient că e doar un câine și nu poate șă se exprime decât prrin lătrat și dat din coadă.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Garth Stein.

Vă va prinde și mai mult în paginile ei povestea lui Enzo, mai ales dacă sunteți iubitori de câini și în plus urmăriți formula 1.

Enzo sau arta de a pilota pe ploaie este o carte emoționantă, sensibilă cu o poveste de viață reală care se va termina trist pentru Enzo dar cu final foarte fericit pentru Dennis și fetița lui Zoe.