Recenzie Îngeri și Demoni de Dan Brown

Editura: RAO
Nr. Pagini: 570

27.59 RON pe Libris 9.90 RON pe Elefant 29.99 RON pe Cărturești

O lectură lejeră și în același timp complexă, plină surprize și suspans.

La o privire mai atentă pare a fi o carte destul de comercială, din cauza felului în care este scrisă.

dan-brown-ingeri-si-demoni-1 (1)

Îngeri și demoni de Dan Brown este prima carte din seria Robert Langdon și este cu siguranță un must read pentru toți amatorii de cărți care te țin în suspans până în ultimul moment. Acest volum este complex, dar totuși, deloc greu de înțeles.

În această carte, Dan Brown abordează un subiect extrem de controversat, și anume, rivalitatea dintre știință și religie, susținând că există o strânsă legătură între Teoria Creației și cea a Big Bangului. Sau cel puțin asta este ceea ce afirmă Leonardo Vetra, fizician la CERN (Organizația Europeană pentru Cercetare Nucleară), care a fost ucis în urma acestei descoperiri. Vinovatul pare a fi o străveche organizație secretă: Illuminati.

Simbolistul Robert Langdon, care a cercetat pentru mult timp această organizație, este chemat în ajutor pentru a elucida misterul. Cu fiecare pagină citită acțiunea se complică, iar Robert se găsește în situația în care trebuie să descopere locația Bisericii Iluminării (vechea ascunzătoare a Illuminati) pentru a salva Vaticanul. Alături de Vittoria Vetra, fiica lui Leonardo, el are la dispoziție câteva ore să găsească ascunzătoarea Illuminati și bomba ce amenință Cetatea Vaticanului.

Cartea este scrisă în așa fel încât cu fiecare cuvânt citit devine mai greu să o lași din mână.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Dan Brown.

20150531055250

Nu sunt încă foarte sigură dacă mi-a plăcut sau nu felul în care este structurată cartea. Mai exact, pe secvențe, din perspectiva unui narator omniscient. Mie cel puțin mi-a dat impresia că a fost scrisă astfel încât să ușureze munca persoanei care urma să să scrie scenariul pentru un eventual film. În această situație și cititorului îi este mai ușor să vizualizeze întreaga acțiune. De ce îmi displace acest lucru? Pentru că o face să pară o carte scrisă mai degrabă pentru profit decât din pasiune.

ApgB-bPQ45vFTj1hOnIi2ZALjfZGnmii6RJ2tQAbBRmu

În afară de aceasta, este o carte plină de suspans de la care nu știi niciodată la ce să te aștepți. Personal mi-a plăcut foarte mult și a ajuns cu siguranță în topul cărților mele favorite; abia aștept să citesc și celelalte trei cărți ale acestei serii.

27
59 LEI
9