Recenzie Insurgent de Veronica Roth

Autor: Veronica Roth
Editura: Editura Leda
Nr. Pagini: 448

24.22 RON pe Libris 36.79 RON pe Elefant 39.90 RON pe Cărturești

Toată seria mi-a plăcut la nebunie așa că n-am ce spune..

N-am mimic de obiectat.

11203266_1575384662715700_723466857_nBună din nou! În acestă recenzie voi încerca să vă tendez să citiți seria Divergent a autoarei Veronica Roth. Care a creeat o lume fascinantă în aceste cărți care mia îmi transmit destul de multe, dar fiecare cu părerea lui. Dar să lăsam taclalele și să începem să vorbim despre această carte.

Al doilea volum se numește Insugent, fiind publicată în România în anul 2012 la editura Leda, iar mai recent a apărut și cu supracoperta filmului care-i poartă același nume ( dar în film nu apare legătura titlului cu acțiunea). Filmul a avut premiera pe 20 martie anul acesta și este doar în cinematografe.

Romanul acesta ne prezintă continuarea aventurilor lui Tris și Four în lumea distrusă după simularea creată de Erudății care a omorât mai mult din jumătatea  Abnegației, deoarece ei conduceau guvernul. Tris și ceilalți prietenii ei   nu se mai întorc la facțiunile lor deoarece sunt căuta-ți să-i omoare din singurul motiv că sunt divergenți, dar fiind   insurgenți deoarece sunt considera-ți trădători.

Tris este foarte vulnerabilă în acest volum, deoarece și-a omorât unul din cei mai buni prieteni, pe Will (iubitul Christinei)  și părinții ei au murit pentru ea și fratele ei. Uni spun că acest volum nu le-a plăcut din cauză că se tot gândea că l-a omorât pe Will, părinții ei morți și mai lua și decizii greșie, dar totuși are 16 ani. Dar oare nu se gândesc că Tris este o adolescentă de 16 ani și nu tot timpul un adolescent i-a decizii  bune? Nimeni nu s-a gândit acest lucru? Dacă am fi în locul ei n-am lua aceleași decizii sau poate mai proaste decât s-a gândit ea?

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Veronica Roth.

Tris și Four trec prin multe împreună, iar dragostea lor crește ănsî uneori parcă nici nu se mai cunosc din cauza unor fleacuri. Îți ascund multe lucruri,  unele apar testul la care au fost supuși în sediul Candori unde se dezvăluie câteva lucruri, cum ar fi: Tris spune că l-a omorât pe Will, iar Four că nu a plecat din Neînfricare din cauză că o iubea, fiindcă a stat pentru ea.

Tris ca să-i salveze după părerea ei  pe toți de Erudiții, se duce la ei și se predă, în urmă ce ei au aflat un ser care îi poate controla fără să se afle într-i simulare. Îl părăsește chiar și pe Four singura persoană care i-a fost alături, după ce Caleb a trădat-o pentru facșiunea lui.. Este dispusă sub mai multe simulări, astfel încât Jeannine să  găsească serul pentru a controla divergenții. Four vine după Tris  ca să sufere sau să moară  alături de ea. După un timp când vede Jeannine că nu poate să-i controleze mintea vreau să o omoare, dar este salvată de Peter.Împreună cu Tobias și Peter pleacă spre sectorul Abnegației unde fac un plan pentru a ataca pe erudiții.

Ce s-a întâmplat mai departe nu vă spun, deoarece vreau să citiți cartea să vedeți ce se întâmplă în continuare , deoarece asta ar însemna să vă dau prea  multe detalii și vreau să vă apuca-ți de această serie.  Sper să vă placă și să citiți cât mai mult pentru a vă îmbogați vocabularul. Pe data viitoare!

24
22 LEI
36