Recenzie „Kit Black” de Monica Ramirez

Autor: Monica Ramirez
An apariție : 2017
Editura: Librex Publishing
Nr. Pagini: 119

Monica Ramirez este cunoscuta autoare contemporană, de origine română, a seriei polițiste Alina Marinescu, serie ce cuprinde în prezent 6 volume, și anume: Asasin la feminin, Identități secrete, Balanța puterii, Bariere de fum, Abis, Recviem pentru un asasin. În paralel cu seria Alina Marinescu se numără și romanele: Freedom Underground: Love, Honor and Betray, Intimate Strangers Affair, Kit Black, The Heiress’s Knight, Traficantul de umbre, Blackout, Seducția apeiViață dublă la VenețiaFantoma de pe lac.

Prin Kit Black am făcut cunoștință cu scriitura autoarei Monica Ramirez, o Monica Ramirez ale cărei romane e clar că trebuie să le ai în biblioteca personală. Cu o scriitură fină și fluentă, Kit Black face o incursiune într-un trecut unde viața de pirat era visul oricărui copil, vis ce mai târziu se transforma în țelul oricărui adult din acele vremuri.

Kaitlin Black, fiica lui Walter Black, pirat cautător de comori, ucis într-o bătălie pe mare înainte ca ea să se fi născut și a Madeleinei Culbert, o prostituată dependentă de opium, grav bolnavă de sifilis, locuiește în Ajaccio. Crescută mai mult de ”unchiul” Roger, un prieten bun de-al tatălui său, Kaitlin s-a văzut în postura de a se deghiza toată viața ei în băiat pentru a evita să intre în branșa prostituției și a sfârși ca mama ei. Și întocmai ca un băiat, visul ei devine acela de a cuceri mările și de a deveni un pirat de temut.

Mânată de marele ei vis, dar și de curiozitatea în ceea ce privește viața sexuală, hotărăște să-și vândă virginitatea pentru a-și cumpăra o pereche de cizme pe măsură și o sabie. Alesul este Armand Etienne Dupuis, un frumos soldat francez de viță nobilă, al cărui mariaj este plănuit în viitorul apropiat. Soarta însă nu îi lasă să scape din mrejele ei așa ușor, astfel încât cei doi sfârșesc prin a se îndrăgosti unul de celălalt.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Monica Ramirez.

Refuzând oferta lui Armand de a fi o amantă întreținută, Kit se îmbarcă pe vasul englezesc Luna Neagră a ticălosului pirat Harris Gareth. Însoțită de ”unchiul” Roger, Kit va porni în aventura vieții sale, o aventură la capătul căreia niciodată nu se știe ce te așteaptă.

Acțiune, suspans, romantism și o soartă de care nu poți fugi este ceea ce îi așteaptă pe toți cititorii ce purced în călătoria piraterească a lui Kit. Prin Kit Black, Monica Ramirez oferă cititorilor ei o doză de aventură pe cât de intensă pe atât de scurtă. La sfârșitul cărții rămâi privind în gol și aproape îți dorești să o poți urî pe Monica Ramirez că te-a obligat să te desparți de Kit și de al ei Armand așa curând.