Recenzie La shopping și nu regret de Marjorie Hillis

Autor: Marjorie Hillis
Editura: Nemira
Nr. Pagini: 190

Un adevărat „manual de stil pe timp de criză”. Scris într-un mod ușor de înțeles cu exemple concrete.

lexiconul-inutilitatii-1-1-produs_imagine

Un look de milioane costă. D-aia i se spune „de milioane”, nu? O ținută Chanel nu se demodează niciodată… dar investiția inițială e una foarte mare. Însă nu trebuie să cheltuiești o avere pentru a arăta extraordinar. Ăsta e un mit! O adevărată doamnă știe cum și în ce să investească și asta nu doar când vine vorba de haine.

Dacă nu mă credeți pe mine, credeți-o atunci pe Marjorie Hillis. Aceasta a lucrat la prestigioasa revistă Vogue vreme de peste 30 de ani, ocupând chiar și funcția de editor adjunct. A semnat și câteva cărți de lifestyle / dezvoltare personală ce au devenit besteller-uri aproape instant. Între acestea se numără și Orchids On Your Budget: Or Living Smartly With What You Have  apărută și la noi în țară, la editura Nemira, cu titlul de La shopping și nu regret. Cartea este un adevărat „manual de stil pe timp de criză” cuprinzând numeroase sfaturi despre cum poți trăi cu stil fără a scoate prea mulți bani din buzunar.

Titlul în română e puțin înșelător. Cartea nu se rezumă la sfaturi de modă, chiar dacă și acestea sunt destul de prezente. Cartea tratează aspecte diverse din viața unei femei (întreținerea casei, mâncarea, problemele financiare, etc.) și ne arată cum putem trăi bine cu ceea ce avem. O femeie inteligentă și cu puțină imaginație se poate descurca oricum, oriunde – iată mesajul extrem de concentrat al acestei cărți.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Marjorie Hillis.

Cartea lui Marjorie Hills se citește ușor și, în același timp, este extrem de utilă. Până la urmă ce femeie nu ar vrea să știe cum să aibă un look chic și o casă extraordinară cu bani puțini? Pe lângă sfaturi am apreciat foarte mult și cazurile folosite pentru a exemplifica fiecare capitol. M-au făcut să mă gândesc cum aș fi procedat în locul acelor persoane.

Personal, aș recomanda La shopping și nu regret chiar și domnilor – cu siguranță vor avea ceva de învățat.