Recenzie „Obsesie” (Fascinație #2) de Melissa Marr

Autor: Melissa Marr
An apariție : 2010
Editura: Rao
Nr. Pagini: 347

35.44 RON pe Libris 39.99 RON pe Elefant

obsesie melissa marrMelissa Marr este o autoare fantasy de origine americană, născută la 25 iulie 1972. Primul ei roman Wicked Lovely a cunoscut tiparul în 2007 şi declarat the New York Times bestseller. Acest roman a fost transformat într-o serie şi urmat de alte patru volume: Ink Exchange, Fragile Eternity, Radiant Shadows, Darkest Mercy. În limba română această serie a fost tradusă sub numele de Fascinaţie şi doar primele două volume din cele cinci şi anume Fascinaţie (Wicked Lovely) şi Obsesie (Ink Exchange) au cunoscut tiparul românesc.

Leslie este o adolescentă de 17 ani. Am fi spus că este o adolescentă normală, dacă nu ar trăit într-o familie denaturată cu o mamă fugită în lume, un tată alcoolic şi un frate drogat. Cu un trecut recent îngrozitor al cărui făuritor a fost însuşi drogatul frate şi ai lui confraţi drogaţi, singurul ţel în viaţă al lui Leslie este acela de a termina liceul şi de a pleca la un colegiu cât mai departe de problemele familiale.

Pentru a putea să reziste tuturor amintirilor îngrozitoare, Leslie are nevoie de o schimbare, o schimbare doar a ei; aşa ia naştere dorinţa de a-şi face un tatuaj, un tatuaj cu mesaj, cu identitate, o identitate creată doar pentru ea. Ce se întâmplă însă când prietena ta cea mai bună se numeşte Aislinn? Cei mai mulţi ar spune că ce este aşa ciudat în a avea o prietenă?

Dar dacă acea bună prietenă ar avea, în secret, legături strânse cu lumea ascunsă a zânelor de care tu nu ai avea habar? Aceeaşi oameni ar spune că nici asta nu ar fi un impediment. Şi ei chiar ar avea dreptate, doar dacă ţie, Leslie, nu ţi s-ar pune pata pe un tatuaj prin care nu s-ar identifica nimeni altul decât Regele Întunericului, Irial.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Melissa Marr.

Din momentul în care Leslie îşi face conturul noului ei tatuaj, schimbări importante încep să-şi facă prezenţa în identitatea şi personalitatea ei. Ia naştere o încredere de sine necunoscută şi toate sentimentele negative precum furia şi frica par că dispar de fiecare dată ca şi „luate cu mâna”. Puse pe seama încrederii datorate noului tatuaj, Leslie ignoră orice alte semne ciudate precum necunoscutul Irial care pare să se comporte ca şi cum i-ar aparţine într-un mod ciudat, Aislinn care, mai nou pare că a câştigat la loterie şi a devenit bogată peste noapte, şi nu în ultimul rând, dorinţa exagerată a acesteia de a o ţine departe de misteriosul şi frumosul unchi al lui Keenan, Niall.

De ce e Irial pe urmele lui Leslie? Din cauza lui Aislinn? Care este adevărul în ceea ce priveşte noul tatuaj şi încrederea în sine câştigate peste noapte?

Aşa cum şi-a obişnuit cititorii, Melissa Marr aduce noi completări şi personaje din rândul zânelor în prim plan; pe lângă zâne ale luminii aflăm că există şi zâne ale întunericului care pun ochii pe muritori şi-i folosesc în cadrul curţilor sale.

35
44 LEI
39