Recenzie Obsidian de Jennifer L. Armentrout

Autor: Jennifer L. Armentrout
Editura: Leda
Nr. Pagini: 384

22.48 RON pe Libris 38.90 RON pe Cărturești

Personaje foarte bine conturate Actiune Dragoste Umor

Nu exista pentru aceasta carte

Sunt convinsă că deja v-am înnebunit cu poveştile de dragoste siropoase, dar nu mă pot abţine. Însă promit că vin acum cu ceva mai special, şi anume cu o poveste de dragoste aparţinând genului Paranormal. Obsidian este prima carte din seria Lux scrisă de Jennifer L. Armentrout şi sunt extrem de încântată că am descoperit-o. Dacă doriţi o lectură uşoară, amuzantă, romantică şi plină de peripeţii şi suspans, atunci nu trebuie să mai căutaţi.

Personajul principal al acestei cărţi este Katy, o tânără care s-a mutat recent cu mamă ei în statul Virginia. Suferă după pierderea tatălui ei, iar această mutare poate reprezenta o şansă pentru amândouă la o viaţă liniştită. Totul este nou pentru ea şi încerca să se adapteze, să îşi facă prieteni şi poate încet încet, va redeveni fată veselă de acum ceva timp. Încurajată de mama ei să socializeze, încearcă să cunoască vecinii din casa de lângă, deoarece din ce a văzut aceasta, ar fi cam de aceeaşi vârstă şi poate s-ar împrieteni. Evident lucrurile nu stau aşa.. În momentul în care bate la uşa vecinilor, îi deschide Daemon Black. La prima vedere este un tânăr irezistibil, chipeş, cu un corp de milioane, dar în momentul în care i se adresează totul se schimbă. Daemon este extrem de nepoliticos, bădăran şi o enervează la culme pe Katy a noastră. În mod ciudat, Katy se împrieteneşte cu sora lui Daemon, Dee, şi petrece foarte mult timp cu aceasta, deşi fratele ei nu este de acord şi îşi exprimă punctul de vedere de câte ori are ocazia.

Mesajul transmis până acum este că cei diferiţi se atrag şi deşi Katy şi Daemon aparent nu se suportă, în sinea lor se plac. Şi mult!!! Venirea lui Katy aici va declanşa o grămadă de evenimente şi în cele din urmă, aceasta va realiza că familia Black nu este ceea ce pare. Ei sunt de fapt extraterestii numiţi Luxeni, veniţi pe Pământ fără niciun gând rău. Doresc doar să se adapteze şi să scape nedetectaţi de duşmanii lor de moarte, Arum. În momentul în care Katy află secretul lor, devine o ţintă vie şi va fi datoria lui Daemon să o protejeze. Nu-i aşa că v-am stârnit curiozitatea? Eu cred că da..

Obsidian reprezintă o aventură de la început până la ultima pagină. Katy, trebuie să recunosc, nu a fost eroina mea preferată, pentru că uneori poate să fie puţin răsfăţată şi greu de înţeles, însă este un personaj puternic, ce a reuşit să evolueze mult faţă de primele capitole ale cărţii. Daemon este cel mai mare nesuferit şi deşi eram conştientă de modul în care o tratează pe Katy, nu puteam să nu râd la replicile sale acide şi pline de umor. Este un erou foarte puternic, atât din pricina harului pe care îl posedă ca Luxen, dar şi datorită personalităţii puternice, încăpăţânării şi loialităţii fără măsură. Pentru mine a fost fascinant să văd cum de la o relaţie plină de ură şi ironie, cei doi încep încet încet să se împrietenească şi în cele din urmă să se îndrăgostească. Evident drumul este greu, presărat cu pericole, însă probabil la sfârşitul cărţii veţi considera că a meritat din plin, pentru că relaţia lor este foarte dinamică şi destul de tumultoasă, atât în momentele romantice cât şi în cele dramatice.

Stilul lui Jennifer mi-a plăcut foarte mult. Eu am mai citit cărţile ei scrise sub un alt pseudonim iar înclinaţia ei este mai mult spre romantic decât spre paranormal. Mi-a demonstrat însă că este capabilă să  creeze un scenariu de film, pentru că din punctul meu de vedere, asta am citit. O acţiune foarte bine structurată, cu scene clare, pline de acţiune, cu personaje puternice care întăresc această structură bine pusă la punct. În afară de eroi, mi-au plăcut foarte mult şi personajele secundare, construite fantastic şi care au asistat perfect cuplul nostru, având şi ei un rol important în poveste.

Seria are în total 5 cărţi şi deabia aştept să le citiţi pe toate, garantându-vă că nu le veţi putea lăsa din mână. Fiecare capitol crează întrebări şi astfel tensiunea acumulată te apasă din ce în ce mai mult. O recomand cu drag atât pentru fanii genului cât şi pentru cei care vor să încerce ceva nou şi incitant.

22
48 LEI
38