Recenzie ” Până când mă voi vindeca de tine” de Corina Ozon

Autor: Corina Ozon
Editura: Herg Benet
Nr. Pagini: 192

20.97 RON pe Libris 29.95 RON pe Elefant 29.95 RON pe Cărturești

Iubirea capătă noi valențe sub condeiul Corinei Ozon.

Acuzată, în trecutul nu prea îndepărtat, de anumiți detractori obișnuiți să joace rolul de ciocli șablonarzi care scuipă întotdeauna aceleași acuzații nefondate, de faptul că scrie o non-literatură mult prea comercială, iată că avem și răspunsul Corinei Ozon, transmis în stil propriu, prin intermediul volumului de proză ”Până când mă voi vindeca de tine”, publicat de binecunoscuta editură Herg Benet.

Coperta-Pana-cand-ma-voi-vindeca-de-tine

Aflată la cea de a patra apariție editorială, după trilogia amantlâcului, Corina Ozon schimbă macazul. Însă nu o face pentru a oferi răspunsul potrivit mândrilor detractori, ci pentru extrovertirea unei simțiri care trebuia să cunoască mângâierea condeiului și mai ales pentru a îi bucura pentru numeroșii săi fani, care îi sunt aproape la mai toate lansările.

Spirit optimist, o femeie luptătoare, mereu cu zâmbetul pe buze, posesoare a unui grai acaparator și plin de diplomație, Corina Ozon ne oferă în cea de a patra carte a sa, măsura unui incontestabil talent, care știe să caligrafieze trăirile și netrăirile, împlinirile și neîmplinirile, prin intermediul unui fin simț de observație, pe care  și l-a dezvoltat, cu o ambiție ieșită din comun, încă de pe vremea perioadei în care a activat ca jurnalistă.

Pe parcursul a zece povestiri, potrivire sau sugestie a Decalogului, Corina Ozon ne vorbește, prin intermediul personajelor sale, despre cel mai nobil și mai pur sentiment, iubirea. O iubire de nestăvilit, creatoare de bucurii incomensurabile, dar și de drame sfâșietoare, plămăditoare de rătăciri boeme, dar și de rătăciri abisale. Între poetizarea și prozaismul acestui sentiment, pe care unii îndrăznesc încă să-l ia în derâdere, autoarea ne oferă o fărâmă din multitudinea de chipuri ale acestui sentiment, creând, cu priceperea-i caracteristică, înduioșătoare povești cotropitoare, exprimate prin cuvinte pline de un sincer patos, asemeni clipocirii unui râu care sărută pietrele ce aleg să rămână o eternitate în plus.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Corina Ozon.

Este o carte extraordinară, care exprimă din plin felul de a fi al scriitoarei, jurnalistei, fiicei, mamei, femeii și ființei Corina Ozon.

Citiți cartea, pentru că merită!