Recenzie Pe Strada Jamaica de Samantha Young

Autor: Samantha Young
Editura: Trei
Nr. Pagini: 386

29.31 RON pe Libris 20.66 RON pe Elefant 37.57 RON pe Cărturești

Vreau să vă prezint cartea mea preferată dintr-o serie dedicată în mare parte persoanelor romantice şi cu o înclinaţie deosebită spre finaluri fericite. Eu recunosc.. sunt dependentă de ele şi consider că 50% din părerea pe care mi-o formez despre o carte are legătură cu deznodământul prezentat. “Pe Strada Jamaica”, scrisă de Samantha Young, m-a fascinat încă de la primele pagini şi o recomand întotdeauna fetelor avide după o poveste de dragoste senzuală dar şi plină de dramatism.

Olivia şi Nate sunt personajele principale, doi foarte buni prieteni, ce încep să se descopere încet cu încetul şi altfel. Olivia este o fată foarte nesigură pe ea, atât fizic cât şi din punct de vedere al modului în care interacţionează cu alţii. Este genul introvertit, care cu greu îşi face prieteni. Acest lucru o afectează foarte mult şi încearcă să remedieze situaţia apelând la singurul prieten pe care îl are, Nate. Acesta este un seducător cu acte în regulă, ce debordează de încredere şi se oferă să o transforme pe Olivia în altă fată, care ştie să îşi etaleze atuurile şi să se mândrească cu ceea ce are.

Aşa cum probabil aţi dedus deja, Nate o învăţa multe pe Olivia.. de la modul în care ar trebui să înceapă să se îmbrace, la modul în care trebuie să se poarte. Încrederea începe să apară mai ales după lecţiile de “seducţie” pe care Nate i le oferă. O învaţă să se preţuiască şi îi repetă de câte ori are ocazia cât de frumoasă este. Evident se vor îndrăgosti, deoarece un astfel de joc nu poate să nu aibă acest tip de consecinţe.. Însă, o dată cu această realizare, Nate începe să dea înapoi. Trecutul lui nu îi permite să înceapă o relaţie cu altcineva, chiar dacă pentru acea persoană are sentimente puternice. Acum este rândul Oliviei să lupte pentru Nate şi să încerce să-i arate cât de bine se potrivesc.

V-am făcut curioşi? Sper.. şi îmi doresc din suflet să îi daţi o şansă acestei cărţi, şi nu doar pentru scenele romantice şi senzuale extrem de bine conturate, ci pentru mesajul pe care îl transmite. L-am admirat foarte mult pe Nate pentru modul în care a fost alături de Olivia şi a accentuat de fiecare dată cât de frumoasă este atât la interior cât şi la exterior. Focusul acesta pe încrederea de sine mi-a plăcut foarte mult şi am luat-o ca pe o încurajare personală, pentru că hai să fim serioşi, toţi avem minusurile noastre.. doar trebuie să ştim să ne apreciam mai mult.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Samantha Young.

Nate a făcut acest lucru şi a reuşit să o scoată pe Olivia din zona ei sigură, unde nimeni nu o putea răni. I-a arătat că se poate schimba, se poate iubi mai multe pe sine şi poate să îşi dea o şansă să fie cu cineva. Olivia la rândul ei m-a uimit în a doua jumătate a cărţii, deoarece evoluează şi începe să lupte pentru ceea ce vrea. Devine genul de fată care se pune pe ea înainte și care învață să nu se mai ascundă.

În câteva cuvinte, “Pe Strada Jamaica” este o carte cu o poveste frumoasă, narată într-un mod senzual şi unic, cu personale pe care le-am simţit reale, cu probleme actuale. O recomand cu drag şi sunt convinsă că o să doriţi să continuaţi această serie minunată.

29
31 LEI
20