Recenzie Prima iubire de James Patterson și Emily Raymond

Autor: James Patterson și Emily Raymond
Editura: Leda
Nr. Pagini: 297

29.90 RON pe Cărturești

Este genul acela de carte care te face să nu îi mai dai drumul din mâini până ce nu ai terminat-o.

primaiubire    James Patterson m-a impresionat prin simplul fapt că a dedicat această carte primei sale iubiri, o tânără pe nume Jane Blanchard, care s-a stins foarte repede din viață. El a scris această carte pentru ca zâmbetul ei să fie viu mereu în cartea sa, pentru a-și aminti momentele petrecute cu ea. Prima iubire nu se uită niciodată, nu-i așa?

Deși nu am fost niciodată îndrăgostită cu adevărat, pot să spun că am simțit dragostea celor doi din carte. Această carte îți umple stomacul cu fluturi și te face să zâmbești până te dor obrajii. Veți călători împreună cu cei doi, simțind cum adrenalina vă invadează tot corpul, simțind durerea și toate celelalte sentimente ale Alexandrei Moore si ale lui Robinson.

Axi – Alexandra Moore– este o fată cuminte, exemplară. Robinson este un băiat rebel, care a renunțat la liceu. Cei doi s-au cunscut cu câțiva ani în urmă, fiind internați în acelaș spital și suferind de aceeași boală -cancer-. Când Axi este externată din spital – ea fiind sănătoasă acum- Robinson o urmează și se mută în orașul ei, pentru a rămâne aproape de ea.

Klamath Falls nu este tocmai orașul în care ți-ai dori să locuiești, este un loc monoton și învechit. De aceea Axi își ia inima în dinți în ultimul an de liceu și face ceva la care nu s-ar fi gândit niciodată, fuge de acasă împreună cu Robinson. Ideea era a ei, iar Robinson o urma peste tot. Singura ei dorință era să evadeze câteva săptămâni din acea lume monotonă, trăindu-și visul alături de cel mai bun prieten.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de James Patterson și Emily Raymond.

O aventură palpitantă, plină de surprize, umor și iubire. Prima iubire este o lectură ușoară pe care o citești pe nerăsuflate.

V-aș povesti mult mai multe lucruri despre această carte, dar eu sunt genul de persoană nu dă spoilere și vreau să vă las să o descoperiți singuri. Cartea nu ar mai fi avut farmec dacă ați fi știut toată acțiunea din recenzia mea (cel puțin așa văd eu lucrurile). Aceasta este prima mea recenzie pe acest site și sper că va plăcut.

29