Recenzie Puterea magică a gândului de David J. Schwartz

Autor: David J. Schwartz
An apariție : 2010
Editura: Curtea Veche
Nr. Pagini: 328

21.99 RON pe Elefant 28.90 RON pe Cărturești

Lecturile motivaționale au început să facă parte din ce în ce mai mult din lista oricăruia dintre noi indiferent de profesie sau interese. David J. Schwartz pune cap la cap cu foarte mult succes exemple personale dar și ale cunoscuților pentru a convinge cititorul că există o singură cale spre succes, și anume puterea credinței și un start hotărât spre succes, fără frică cu mult curaj.

Puterea magică a gândului de David J. SchwartzPuterea magică a gândului este cea mai de succes carte a lui David J. Schwartz, publicată în 1959 este în continuare reeditată pentru simplu motiv că ideea de a gândi la scară mare și de a controla ceea ce gândești despre tine și ambientul tău, este și va fi un subiect de mare actualitate atât pentru specialiști cât și pentru publicul larg.

Lecturile motivaționale au început să facă parte din ce în ce mai mult din lista oricăruia dintre noi indiferent de profesie sau interese. David J. Schwartz pune cap la cap cu foarte mult succes exemple personale dar și ale cunoscuților pentru a convinge cititorul că există o singură cale spre succes, și anume puterea credinței și un start hotărât spre succes, fără frică cu mult curaj.

Puterea magică a gândului este o carte structurată pe capitole cu subiecte clare, punctuale cum ar fi Vindecați-vă de scuzime, Ucideți frica, Obișnuiți să fiți activi sau Lasiți-vă scopurile să vă conducă spre progres.  În paginile ei veți descoperi zeci de idei practice și tehnici pe care le veți putea aplica și în viața reală, toate având un singur scop, acela de a vă antrena să vă domoliți și controla uriașa putere a gândului.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de David J. Schwartz.

Cartea lui David J. Schwartz o recomand  pentru modalitatea foarte deschisă și sinceră pe care autorul o abordează în exemplificarea argumentelor pro și contra, în folosirea de cuvinte mari promițând fericire și succes și  de asemenea pentru maniera îndrăzneață și francă cu care construiește un univers într-adevăr magic al propriei noastre puteri. Cu siguranță veți rămâne cel puțin cu o idee sau un exemplu pe care în timp poate îl veți aplica și voi în viața voastră. Îndrăzniți să vă schimbați mi-a rămas mie în minte iar vouă dragi prieteni Goodread vă doresc lectură plăcută și inspirată.

21
28