Recenzie Să-i omorâm pe toți Avocații de Paul Levine

Editura: Rao
Nr. Pagini: 552

22.99 RON pe Libris 24.99 RON pe Elefant 18.30 RON pe Cărturești

Acțiune, mister, suspans, scriitură ușor de urmărit. Nu prezină scene scabroase sau limbaj obscen.

Nu are mari introspecții, nici filosofie.

12

Să-i omorâm pe toți avocații de Paul Levine  este o carte polițistă foarte bună. Încă nu-mi vine să cred că zic asta despre o carte polițistă. Nu am mai citit una de 5 ani, dar aceasta m-a ținut în priza vreo 2 ore, nu mă lăsa să o las din mână. Am început-o fără mari așteptări, dar în 20 minute eram foarte concentrată pe ea, nu voiam să mai merg la masă pentru că era prea interesantă.

Cartea prezintă povestea unui cuplu atipic de avocați din Florida, Steve Solomon și Victoria Lord, două personalități complet diferite, dar unite prin forța iubirii și a pasiunii, în viața cărora apare un fost client al lui Steve și de aici începe nebunia. Steve o iubește pe Victoria, dar nu poate să-i spună tot ce a făcut in trecut și nici nu este de acord să acționeze conform legii în orice situație, deși ei reprezintă legea într-un fel și mai ales el ar trebui să o respecte. Într-un caz mai vechi a băgat în închisoare un psihiatru celebru, iar acesta a ieșit acum și vrea să se răzbune. Problema este că nu are de-a face doar cu un om răzbunător, plin de ura ce a crescut în el în timpul anilor petrecuți în închisoare, ci și de un fin observator al firii umane, un manipulator, un criminal cu sânge rece care este motivat să îi distrugă viața pas cu pas. Mai întâi îi distruge reputația și în același timp evoluează el însuși în fața opiniei publice având o emisiune radiofonică în care dă diverse sfaturi oamenilor. Planul său este pus la punct în cele mai mici amănunte: câștigă simpatia oamenilor, în închisoare a lucrat pe fostul său post și judecătorii au o părere bună despre el, cred că s-a reabilitat, că a învățat cum să fie un om mai bun, dar realitatea este exact opusul: a strâns ură în el și va face orice să-l facă pe Steve să plătească, să fie umilit și apoi să sufere.

Viața lui Steve este una complicată: are un nepot în grijă, relația cu Victoria nu merge foarte bine tocmai din cauza diferențelor lor de gândire, psihiatrul ăsta a apărut să-i strice reputația, cu mama Victoriei nu se înțelege prea bine și în timp află că psihiatrul nebun vrea să-l omoare. La început crede că vrea să-l înnebunească, dar lucrurile merg mult mai departe când cei dragi lui sunt în pericol și el nu știe cum să-i protejeze și să nu le zică nimic de trecutul lui.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Paul Levine.

Vrea să păstreze aparențele și să-i salveze pe cei dragi, dar oare va reuși?

Fiecare pagină face suspansul să crească, adrenalina pulsează în vene și cititorul nu va lăsa cartea din mână până nu va vedea deznodământul. O carte care m-a impresionat plăcut și care m-a convins că există și cărți polițiste foarte bune, care merită o oră, două din timpul meu și dacă va apărea volumul următor din serie, voi fi prima care îl voi citi!

22
24
18