Recenzie Suflete pereche de Cecelia Ahern

Autor: Cecelia Ahern
An apariție : 2010
Editura: Allfa
Nr. Pagini: 480

21.83 RON pe Libris 41.99 RON pe Elefant 59.90 RON pe Cărturești

Suflete pereche este un roman de dragoste, o poveste romantică în care ne vom regăsi sau doar ne-o vom imagina ca pe un scenariu de film care ne ţine cu sufletul la gură. Rosie Dunne este personajul principal, caracterul ei va fi urmărit de către scriitoarea Cecelia Ahern de la vârsta şcolii primare şi până la împlinirea a cincizeci de ani. Şi cum în orice scenariu romantic e nevoie neapărat de doi, partenerul lui Rosie este Alex Stewart vecin şi coleg cu neastâmpărata Rosie.

Pentru aceia dintre voi care cred în predestinare şi în puterea sentimentelor indiferent de orice obstacol, Suflete pereche va fi un roman pe care nu îl veţi lăsa din mână, însă pentru acei cititori care nu sunt foarte romantici şi pe care cuvântul totdeuana îi sperie, romanul Ceceliei Ahern li se va părea exagerat de "cu final fericit plin de pupicuri şi îmbrăţişări".

suflete-pereche_1_produsDe când până când durează aşteptarea în dragoste?!? Cred că fiecare dintre noi am răspunde diferit în funcţie de propriile noastre experienţe. Cei mai mulţi dintre noi ne îndrăgostim de foarte tineri pentru prima dată, iubim cu multă pasiune şi absolut totul în jurul nostru se transformă. Dar oare câţi dintre noi avem norocul sau nu – ar putea spune alţii, să rămânem pentru totdeauna cu prima şi cea mai intensă iubire a noastră.

Suflete pereche este un roman de dragoste, o poveste romantică în care ne vom regăsi sau doar ne-o vom imagina ca pe un scenariu de film care ne ţine cu sufletul la gură. Rosie Dunne este personajul principal, caracterul ei va fi urmărit de către scriitoarea Cecelia Ahern de la vârsta şcolii primare şi până la împlinirea a cincizeci de ani. Şi cum în orice scenariu romantic e nevoie neapărat de doi, partenerul lui Rosie este Alex Stewart vecin şi  coleg cu neastâmpărata Rosie.

Cecelia Ahern imaginează în paginile cărţii o mina saga a sentimentelor şi relaţiilor dintre cei doi. Fiecare dintre ei va trece prin experienţa căsătoriei destrămate cu un partener pe care credeau că îl iubesc, vor avea copii cu parteneri diferiţi şi vor trebui să îşi susţină prietenia transformată în dragoste la mii de kilometrii de pe un continent pe altul.

Vor exista şanse reale ca Rosie şi Alex, după toate evenimentele neplăcute din viaţa lor şi distanţa atât de mare să îşi mărturisească şi apoi să îşi împlinească dragostea? Veţi descoperi cu certitudine răspunsul la finalul romanului Suflete pereche.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Cecelia Ahern.

Structura romanului e un pic neobişnuită pentru că scriitoarea alege o manieră modernă de prezentare a dialogurilor dintre toate personajele romanului, şi anume modernul email un mijloc de comunicare atât de des folosit în ultimii ani. Cartea este alcătuită din transcrierea mesajelor, emailurilor  primite pe calculatoarele personale dar şi din conţinutul scrisorilor care aduc veşti şi informaţii decisive pentru personaje.

Pentru aceia dintre voi care cred în predestinare şi în puterea sentimentelor indiferent de orice obstacol, Suflete pereche va fi un roman pe care nu îl veţi lăsa din mână, însă pentru acei cititori care nu sunt foarte romantici şi pe care cuvântul totdeuana îi sperie, romanul Ceceliei Ahern li se va părea exagerat de “cu final fericit plin de pupicuri şi îmbrăţişări”.

21
83 LEI
41