Recenzie Vrăjitoarea din Portobello de Paulo Coelho

Autor: Paulo Coelho
Editura: Humanitas Fiction
Nr. Pagini: 284

33.86 RON pe Libris 26.02 RON pe Elefant 35.64 RON pe Cărturești

O carte cu adevărat interesantă, cu subiecte abordate astfel încât să cititorul să vadă viaţa dintr-o altă perspectivă.

Conţinutul acesteia poate fi pe alocuri dificil, îngreunând lectura cititorului.

Vrăjitoarea din Portobello de Paulo CoelhoVrăjitoarea din Portobello aparţine cunoscutului scriitor brazilian, Paulo Coelho ale cărui cărţi fascinează de fiecare dată prin puterea pe care au asupra cititorilor. Cartea intră cu uşurinţă la categoria lecturilor „sofisticate” aş putea spune, datorită faptului că prin explorarea eului de tip personaj, are loc şi o explorare involuntară interioară, a cititorului.

Romanul prezintă povestea unei tinere de origine rromă din Transilvania, dată spre adopţie de mică unei familii din Liban. Tânăra, pe numele ei, Sherine Khali sau Atena, va simţi că scopul ei principal în viaţă este găsirea căii spirituale, astfel încât deşi se căsătoreşte de tânără  şi are un fiu, Atena va divorţa, considerând că acest lucru va duce spre îndeplinirea scopului său.

După o legătură cu Biserica Catolică, Sherine se va simţi în sfârşit împlinită prin misticism. Va deveni „vrăjitoarea”, după ce îşi va găsi eul spiritual cât şi liniştea sufletească mult căutată prin muzică şi dans, la acest lucru ajungându-se însă prin tot felul de întâmplări şi provocări.0656f186c541044dcf6169d704970eea

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Paulo Coelho.

Biografia acesteia este creionată prin prisma câtorva dintre cele mai importante persoane din viaţa sa: fostul soţ, un prieten jurnalist, mama sa adoptivă, precum şi altele care vor contura povestea mult mai mult, acest lucru făcând cartea şi mai deosebită. Vrăjitoarea din Portobello este una dintre cele mai bune cărţi ale acestui autor şi deşi este oarecum dificilă prin subiectele abordate-misticism, spiritualitate şi religie tradiţională, este una dintre acele cărţi care nu trebuie trecute cu vederea. O carte cu adevărat interesantă! Lectură plăcută vă doresc!

33
86 LEI
26